Funderingar

En sak har jag svårt att förstå, så jag tänkte att ni mina fina läsare skulle hjälpa mig med detta.
Varför tar man åt sig om man senare menar att saken inte alls har med den personen att göra?
Lägger ni ner energi på saker som ni inte håller med om alls?
Detta är min blogg. Och här står det saker om mig. Så alltså skriver jag ner mina funderingar så är det för att jag tycker så. Sen behöver inte ni tycka så.
Alltså man måste kunna respektera andras åsikter?!
Sluta vara så jävla förgrämda och lev istället. Lev livet !
Och passar det sig inte, så sluta läs.
Och snälla, ni som inte har något med detta att göra, ta inte åt er.
Så dumt att bygga upp negativ energi . Lev livet !


Nu ska jag kolla på ana gina show tills min pojke kommer hem !

Längtar till juldagen. Då blir hela fina gänget samlat som vanligt ! :)


Jag blir så full i skratt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0