Fettobarn

Godmorgon på er suckers :)
Nu ska jag fan inte vara bakfull fören nästa år. Haha, Ett litet skämt till er denna sista dag på året!
Vad va det bästa för er under 2010? Jag är nyfiken.
Har ni några nyårslöften?
Jag gav upp det där med löften för länge sen !
Han som äger lägenheten var precis hit och hämtade sin post. Jag blev skit nojjig att katten skulle komma fram.
Han är här i hemlighet :) Men jag överlever inte utan min kisse !
Älskling ska till Borlänge en sväng nu, Jag ska underhålla mig med att diska och dammsuga.
Sen ska jag svida om till nyårs outfiten. Hoppas Rebecca och compani joinar oxå, Det lutar mot borlänge sen !

Hejsvejs !


Har iaf gjort naglarna nyårsfina. Fransk manikyr med fyra strass stenar på ringfingret och ett hjärta på tummen!
Har gjort det själv och ja det är mina egna naglar, så nu måste ni inte fråga det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0