Era bajskorvar

..luktar skit. Men gud så mkt bajs ni har inom er som måste ut. Okej, jag kan vara eran sopkorg. Men vi vet allihopa att jag är cool. Yeah. hahaha.
Nej men skämt åsido, eller skojjar jag?
Godmorgon :)
Öppnade precis min halvliters red bull. I dag blir en bra dag tror jag :P
Ska hänga på snutt till Borlänge och inhandla de sista julklapparna . Plus något snyggt till juldagen.
Bjuder på dagens look innan vi drar
Over and out !


Kolla Emelie also called as "min argaste kommenterare". Gud vilken ohälsa.
Hade Anna Skipper sett denna tunga hade det blivit bakläxa.
hahahahaahah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gjorde det ont att ta hål i tungan? Är med sugen på att göra en sådan.. :)

2010-12-17 @ 14:00:41
Postat av: Nikolina

Nej det gjorde inte ont. Inte själva hålet iaf. Sen hade jag ont i ett dygn. Sen kunde jag äta riktig mat tillochmed. Vissa lever på flytande två veckor :P

2010-12-17 @ 14:35:55
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0