Ensam

Sitter hemma ensam, Behövligt känner jag. Har inte varit ensam på sex dygn ungefär. Och jag är en sån person som behöver min ensamhet ibland. Då undrar ni säkert vad jag gör när jag är ensam, Jo bajsar i en halvtimme, läser bloggar och bara är. Så jävla skönt. Snutt är och hälsar på sina föräldrar. Och jag kände bara att jag inte orkade hänga på. Så nu sitter jag här helt själv istället. Tystnaden skrämmer mig inte alls, utan känns befriande.
Har iaf betalat alla räkningar nu, så har sisådär en 1000 lapp kvar tills mat. Men snutt betalar hälften så mat för två tusen räcker gott och väl.
Nyår snart, och jag har inga som helst planer. Tänker laga nån god mat åt mig och snutt. Sen får vi se vad som händer. Nyår är laddat med förväntningar . Jag brukar ärligt inte ha kul på nyår just för dessa förväntningar. Så iår tar jag det som de kommer. Kan gärna sitta hemma hela kvällen med älskling om det är så :)
Vad ska ni göra för skoj? :)

Over and out !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 @ 05:51:00
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Då måste jag säga julen, för den spenderas med familjen. Och det är viktigast för mig ! :)

2010-12-29 @ 10:16:19
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0