Dagens look

Nu pyser vi till Borlänge och bränner lite stålar ! :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Alltså... Det måste ju vara ett allvarligt fel på dig eftersom du gör som du gör mot dig själv. Att du saknar självkänsla märks tydligt, och det är väldigt synd... Du borde anmäla dig till samtalsgrupp där du får prata av dig. För att göra som du gör vad man ser av bilderna på dina händer och armar är SJUKT. Att man i din ålder håller på som ett litet barn. Sen att du inte ska dricka sprit är ju ganska tydligt! Kanske inte va Linus som va så elak trotts allt eftersom det verkar som du är kapabel till vad som helst. Det kanske va du som slog han och försöker skylla allt på han för du ska få en massa uppmärksamhet.. Ja vem vet.. Sen att det verkar vara en massa bråk när du är ute, vad beror det på? Alla andra??? Tror nog du ska ta och vakna till liv och kamma till dig och skaffa ett jobb och börja inse vad livet går ut på. Tycker du är ganska feg som inte har öppna kommentar fält, utan måste godkänna dom först.. Då står du inte för vad du tycker, eftersom vi andra inte får tycka till... utan att du ska godkänna dom som får ses å inte.. De är ganska fegt.. Då ska inte du sitta där heller i en sliten morgonrock och försöka leka fröken hårdrock...

Hoppas du skaffar hjälp, för de tror jag verkligen du behöver!

2010-12-16 @ 14:09:56
Postat av: Nikolina

Oj oj Marie. Jag har faktiskt aldrig tagit bort en kommentar. Anledning till att jag måste godkänna först är att jag inte vet hur man ändrar. Men det ska jag fixa för din skull ! Mina sår på händerna, är från min fina kissekatt. Han är rolig att busa med, Och han behöver det eftersom han är inne katt just nu :) Jag kommenterar inget om Linus, eftersom den saker sköter farbror blå. Du har rätt att tro vad du vill ska du veta :) Älskar näst sista meningen. Sliten morgonrock och försöka leka fröken hårdrock. Är det okej om jag stjäl den meningen? :) Ha det toppen :)

2010-12-16 @ 16:46:25
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja de är OK... :)

2010-12-16 @ 17:48:48
Postat av: Anonym

Håller med Marie. Du kan ju köpa en klös bräda åt katten. Måste bara fråga varför kan du inte dricka sprit.

2010-12-17 @ 00:02:56
Postat av: Nikolina

Jag måste väl få leka med min katt? :) Det är ju faktiskt min bäbis <3.

Ja ni har ju tydligen sagt att jag inte kan dricka sprit, så berätta ni :P

2010-12-17 @ 11:45:22
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men snälla... Är du helt blåst.. Har kollat lite närmare på dina bilder där du menar att "KATTEN" har rivit dig... Så din katt kan riva som ett W eller M.. Tror inte det va... Visst han kanske har rivit dig på vissa ställen men inte tror jag han har gjort allt... Då tycker jag du ska lägga upp en film där du visar hur ni leker...

2010-12-17 @ 13:59:25
Postat av: Nikolina

Haha, Det såg faktiskt ut som ett M, det håller jag med om. haha. ;) Va tokig min katt är. Han kanske försöker prata med mig igenom att riva bokstäver på mig. Fränt :)

2010-12-17 @ 15:49:49
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad jag vet om dig,så har du nog gjort dina märken själv.Smart att skylla på katten, han kan ju inte försvara sig.Det är då fane mig inte katten som är tokig, det är DU. föresten hade inte du två katter.

2010-12-17 @ 17:30:56
Postat av: Nikolina

Men gud vilken tur att ni redan vet, Så varför frågar ni då? Katten är inte tokig, han är världens finaste katt :) Men busig, som alla katter är <3

Jo men tyvärr försvann Vännen i bjursås . Och om han kom tillbaka så lär mitt x gjort slarvsylta av han :(

2010-12-17 @ 17:46:22
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vad är det där för X du har. Är han inte djurvän? Hoppas någon gör sylta av han med! Fin katt du har!!! =)

2010-12-18 @ 13:11:52
Postat av: Nikolina

Tack så mkt :) Jag älskar min katt ! <3

2010-12-18 @ 14:35:18
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja han är en riktig djurvän älskar kattor å hundar,älskar du din katt så mycke borde du nog försöka leta upp den, den mår nog inte så bra i denna kyla....

2010-12-18 @ 16:49:28
Postat av: Nikolina

Jag har letat efter han , Men han har varit borta över ett halvår. Så jag tror han har flyttat in nån annanstans eller dött. Tyvärr :(

2010-12-18 @ 17:16:58
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0