Bajsiröven

Hej på er solstrålar. Har sovit tills nu. Kunde inte somna i går. Älskling somnade långt innan mig, så jag låg bara och studerade han. Jag låg och kollade på hans lilla perfekta näsa, hans underbart kyssvänliga läppar. Och jag bara vet att Michael är min framtida man och pappan till mina barn. Jag har aldrig träffat nån så snäll, omtänksam och så där härligt störd i huvudet. Jag kan gråta i hans famn, men framför allt så skrattar jag i hans famn. Vi har så himla roligt hela tiden ! Så Michael, Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Vill du gifta dig med mig?


Nu ska vi ta och klä på oss snart, tänkte gå ner på stan och kolla om det finns något på rean. :)
Ni får dagens look innan vi går !
Over and out !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0