Tv kväll

Nu har jag , snutt och Anna kollat på djävulen bär prada. Har sett den ett par gånger förr, men det var det som fanns att se på. Och jag tycker filmen är helt okej :)
Läste precis brorsans blogg. http://www.dt.se/pralin/bloggar/familjeliv/pappakim/
Är så galet känslig nuförtiden, Tårar samlas i mina ögon jättemånga gånger per dag.
Men för det mesta av bra saker, Och jag ser inget hinder i mina känslor. Jag måste visa de, annars bryts jag ner.
En klapp på axeln av en bra vän kan göra mig gråtfärdig. När jag läser det Kim skriver blir jag tårögd.
 Varför är jag så tror ni? Är det bra eller dåligt?


Glad


Förbannad

Äkta.. Tvivla aldrig på mitt ord. Ärlighet varar längst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0