Torsdag

Godmorgon gott folk. Fan vilka skumma drömmar jag har haft i natt, drömt bara om knulla. Haha. Sen varje morgon jag går upp så tar jag på mig morgonrocken och raggsockor. I morse låg sockorna inte där de brukar, utan vid datan. Undra hur fan de har hamnat där? Måste ha gått i sömnen eller nå.
Ska som sagt på intervju klockan tio, så nu får ni hålla tummarna för mig gott folk :)
Sen måste jag komma ihåg att hämta paketet idag , glömde det igår. Tänkte göra det när jag är klar med intervjun. Nu ska jag skriva ut CV, stoppa i mig frukost, läsa bloggar, klä på mig och kleta på lite mascara.
Hej hopp !


Grymt sugen på fler hål i örat, Ska bara vänta så de nyaste läker ordentligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0