Söndag

Hallå gott folk. Sov till halv två ja, Haha. Trött i ögat. Hade iaf skit kul igår. :)
Allt handlar om vilka folk man går ut med :)
Sen har jag i flera års tid letat efter en bil med registreringsnummer 001. För jag vill räkna bilar. Och tro på fan så stod en gammal volvo på slätta vägen med det nummret. haha. Nu ska jag bara hitta 002 ;)
Nu ska jag klä på mig, Ska köpa bingolotter och chips. Sen bär det av till bror Niklas och mamma :)


Började kvällen hos Kim och marit . Sjöng Lips :) Jag sög.

Bror klämmer i ;)


vi :)

FINAST!

Är syskonen Larsson nå lika ? :)

ÅH

Sen fick vi springa ner till tvättstugan mitt i natten och hämta kläder ;)

Sliten Nikolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0