Sexfantasier

Jag tror vi alla har de, Jag har iaf en hel del fantasier. Som jag brukar tänka på när jag onanerar. Sen bara för att jag just tänker så, så behöver inte det betyda att jag vill att det ska hända i verkligheten. Har fått för mig att de flesta tänker sig själva i en sexig situation.. Men i mina fantasier finns jag själv inte med, inte alls faktiskt.
Hursom, så frågade Linus mig om detta i dag. Och jag döljer inget för han. Började berätta om en fantasi. När jag berättat klart skrattar han som fan och visar mig sin mobil. Inspelning. Den jäveln spelade in hela min sjuka fantasi. hahaha. Den vill jag inte att ska komma ut .
Hur funkar ni? Nån som vågar berätta om sina fantasier? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Brukar du onanera ? ;s

usch!

2010-04-17 @ 13:18:01
Postat av: Maria

Tycker bara att fler tjejer borde kunna erkänna att dom onanerar och att dom gillar det. Tjejer borde lära sig att vara öppna. Håller med dig, Onanera Mera!

2010-04-17 @ 16:12:10
URL: http://www.miameliin.blogspot.com
Postat av: Makke

Hahahaha brukar du onanera?..



Vem fan onanerar inte ;D bra tidsfördriv, kan ju inte vara onyttigt och rätt bra för avslappning haha :D



Hell yeah på den där torra människan, kan ju inte vara kul att ha ett förhållande med en sån ;D tråkigt sexliv skulle jag tro

2010-04-17 @ 16:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0