Promenad

Nu har jag och Zack varit ner och hälsat på Linus när han klyver ved. Blev en duktig promenad. Zack gick med slakt koppel hem, skönt :) Har en sån där sele som stramar åt runt frambenen om han drar för mkt, funkar mkt bättre än den vi hade förut på nosen. Har satt ut han nu, så katterna har nån chans att röra sig. Men de verkar inte vara så intresserade av de. Vännen sitter under soffan och trycker. Kompis hittar jag fan inte ens. Vart gömmer sig kattfan? hmm. Iaf så har någon kissemisse kissat i mina skor. Blir ju att slänga de bara, lukten går aldrig ur. Suck. Aja, sitter och dricker Powerking i min ensamhet. Linus va snart klar med veden, så då ska vi köra in den till stan.
Ska tvätta i kväll klockan sju, så bloggar innan det, så får ni se bilder från igår och idag. Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0