övertrött

Idag har jag och snutt inte varit stilla många minuter. Har kluvit ved , Va tydligen duktig sa gubbarna. ;)
Kört ut två lass in till stan oxå med lastbilen. Sen kom vi på att vi skulle spendera pengarna i Gävle.
Så drog till Ikea.
Har handlat massa don, bland annat tvbänk, badrumsskåp, matta, lampor, klocka, spegel, hylla, kuddar osv.
Ska köpa en soffa i morrn på mio för 13000. Kommer bli superfint ute i huset :)
Ganska övertrötthetsvarning på mig i bilen hem, "om du var tvungen att tappa en framtand, skulle du tappa höger eller vänster då?" Nikolina humor så det stinker om det ;)
Nu måste jag hoppa in i en dusch, känner mig som ett djur. Sen ska jag sova skönt inatt :)

Yes, 009 ;)



Tryckte i oss lite Mc donalds mat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0