Morsning

Hej igen , Nu är jag klar med det jag skrev att jag skulle göra. Har städat lite oxå.
Är ganska mkt moln nu, Trist. Längtar så grymt till sommar och sol :)
Dricker dagens första powerking. Standard. Annars får jag huvudvärk. Knepigt.
Har inte hört något från Mcdonalds. Så det blev väl inget. Men ska på en ny intervju i morgon klockan tio på ett företag som heter Homemaid. De har städning och hemtjänst. Spännande. :)
Känns som det släpper lite med jobb nu iaf. Nån gång ska det väl bli något vettigt av mig :)
Ska jobba på Hemköp på fredag oxå, Såg jag hade fått ett paket av företaget jag jobbar för. Är väl ett nytt snyggt förkläde jag ska ha .Haha. Måste komma ihåg att hämta det sen !
Snart kommer barnen iaf. Kul Kul. :)
Bästa låten just nu , Shinedown - 45. Spelar sönder den som jag gör med alla låtar !

Hoppas alla får en underbar dag !




Kommentarer
Postat av: maria

huvudvärk av att inte dricka powerking..? låter som nån är beroende :P

2010-04-14 @ 12:51:54
URL: http://miameliin,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0