Man kan då bli galen.

Har ju som sagt försökt fått tag i martin i en evighet. Fick ett sms igår från nått random nummer där det stod ring martin. Inte en chans . Kan man låna och skicka sms så kan man ringa oxå. Och tro på fan så gjorde han det nu. Kommer om en halvtimme. Men va trevligt. Han har brev här från inte så trevliga företag. Och dessa har han tydligen skitit i. För jag skrev förra veckan att han hade massa . Nu ska han få skriva på om uppsägning oxå. Bjurs here i come :) <3
Dricker dagens första Powerking. Fan va gott det är alltså. Är beroende av PK helt enkelt.
Näh hade igentligen inget vettigt att skriva, (har hon det nångång tänker ni nu.) Ja men ni läser ju tydligen iaf så. hahaha . Bitches ! Och inte vågar ni berätta vilka ni är heller. Hahaha.
Fan vilket runk humör jag är på nu.
enjoy !


Fan va snygg jag är. Ni vet att det är så.
hahahahaahha



Kommentarer
Postat av: Mari "mimmi" H

hej du;) får skriva nu då att jag läser din blogg då när du klagar så :P kram kram!

2010-04-15 @ 14:09:30
Postat av: Linda

Va kul att du ska flytta ut till bjurs.. :) Bjurs är bäst:D

2010-04-16 @ 20:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0