Lördag

Hej hopp. Kom precis innanför dörren, Har varit ut till Bjurs och eldat och gått med vovven. Sen var vi och handlade på Willy´s . Linus tar tag i sprutgrädde och säger mhm. Jag säger, Den kan du spruta på mig och slicka upp. Sen blev det en rolig handling, Linus gick runt med stånd. Hahaha. Du tror jag skrattade. ;)
Nu ska vi göra räksallad iaf . Mums :)
I kväll ska vi till bror Kim och Marit. Ska sjunga och spela , Blir nån grogg oxå :)
De skulle på Åh sen, Jag hänger väl på om jag kommer in ;) Är ju 22 där. Men har inte varit nå problem förut.
Nu måste jag hjälpa Linus att skala räkor. Puss Puss


Det är tur man har en duktig gubbe :)

Sen att han är snygg oxå, Gör det hela trevligare :)



Mammas bäbisar vill oxå ha räkor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0