Jävlar

Fan vilken spännande match, som Leksand tills slut vann i förlängningen :) Nice.
Hade ganska dåliga platser dock, Mitt emot leksands klacken bakom mål. Men man fick närhet till spelet iaf.
Dock drygt med södertälje klacken precis bredvid och en gubbe som luktade kiss. haha.
När jag skulle röka så gav en gubbe mig hans jacka att låna. Supergulligt. Men jag hatar sånt.
Av nån anledning så tål jag inte trevliga folk. Haha.
Nu ska jag äta färdig sallad och macka från preem. Hungrig som ett djur.
Älskar dig Linus !


Innan vi åkte så tänkte jag mysa lite med Linus, Men det var redan fullt i soffan ;)

Myspojkar

Så här glad är snutt av att sitta i bilkö . Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0