hemma igen

Nu är jag hemma från stan. Postat paket, lämnat in uppsägning. Ingen återvändo nu Linus ;) Nu blir vi sambos om tre månader ! <3 Handlat hårfärg, tänkte göra ljusa slingor. Vågar man det? Tycker det är fräscht med ljusare hår på våren/sommaren. Råkade få med mig en ny tröja, sockor, sminkborttagning och lite smått och gott. Ooops ;)
Nu ska jag gå till Kimmey och dricka ett glas vin i solen och färga håret.

Pusselipuss

Nu tänker ni, fan med ego bilder hon lägger upp. Men denna blogg är ju faktisk om mitt liv. Plus att jag är jävligt snygg. Hahahaha

Kommentarer
Postat av: Kimmey

du är snyggast å bästaste!! vin babe

2010-04-19 @ 14:42:30
Postat av: maggan

ja du e snyggm en på en av bilderna ser du ju skitnödig ut....hahaha :)

2010-04-19 @ 16:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0