Hejehej

Kom precis innanför dörren, Har varit hos bror och hos Kimmey.
Suttit ute i solen och myst. Ätit kebab. Kedjerökt. Glömde min telefon och laddare där kom jag på nu, Haha.
Linus springer och hämtar den. Gullunge.
Känner för att krypa ner i soffan och bara mysa nu :)
Anna hotar med att säga upp bekantskapen med mig, hon tar inge skit menar hon. Jag som ställt upp hela tiden för henne. Sen bara för att hon stöter på min pojkvän och jag inte tycker det är okej så kan hon inte ge sig, hon menar att jag gjort fel. Jag tror att de flesta vet att det är en oskriven regel, hursom så orkar varken jag eller Linus umgås med henne om hon inte ger sig. Vi är som dag och natt gumman, om han ville ha nån som dig så hade han inte tagit mig. Du vet att jag älskar dig, men du måste lära dig hur man beter sig. Du är för mkt!



Skjutsade Mamma till borlänge så hon kunde ta tåget hem. Fick leka hund jag.

Älskade vän, Finns inget jag inte kan säga till dig. Tack för att du finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0