godmorgon

Har sovit grymt dåligt i natt, har varit massa orolig för djuren. Zack har sovit i källaren, hade grymt dåligt samvete så släppte upp han när jag vaknade. Slutade med att han hade vännen i munnen i köket och vägrade släppa, Han hoppade upp på köksbordet och tog katten. Fan va förbannad jag blev. Till slut släppte han katten , och jag kastade ner han i källaren igen. Blev så rädd så jag grät. Alltså jag älskar mina katter som fan. Nån som har nå bra tips? Tänkte sätta galler intill vardagsrummet så katterna har nån fri zon att springa till. Han har bara en sak i huvudet och det är katterna. Satt ut han nu, och kastade lite pinne. Försöker berömma han såfort han glömmer bort katterna. Aja, vi får helt enkelt ge dig lite tid. Nu ska jag stoppa i mig lite frukost och gå ner med Zack till Linus. Han är och kapar ved.
Pusselipuss


Så här önskar jag att det hade sett ut ist. Go katterna ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0