Fotsvett

Jävlar i min själ vilken fotsvett jag har känner jag, Usch. Luktar som en tonårspojke. Måste lägga mig i blöt snart.
Nu har vi iaf kommit ut till Bjurs. Har flyttat en släpvagn och fulla bilen, Så inte så mkt kvar i lägenheten. :)
Har handlat inför grillningen i morgon hos Kimmey :)
Gick bra hos hudläkaren, jag har nässelutslag. Den sorten jag har heter skrivhud. Finns inget direkt botemedel, och man vet inte vad det beror på. Brukar gå över av sig själv tillslut, men jag har haft detta i flera år. Så får nog helt enkelt leva med det. Doktorn skulle ringa med svar på massa prover. Så får vi höra hur allvarligt det är ;)
Nu är jag sathungrig och trött iaf. Så bänka sig framför tven låter jävla nice :)
Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0