food

Katt åt linjal, mätt i magen.
Har proppat i oss massa mat nu och glor på äntligen hemma.
Anna verkar inte tänka ge sig, så nu har jag sagt att jag ska ha tillbaka pengarna. Alltså tro inte jag är elak nu, men jag vill inte ge nått till nån som är så otacksam. Hoppas du tänker om.
Aja , orkar inte bry mig om det där nå mer. Ringde kopparstaden i dag, Ska skriva under och skicka in, sen är lägenheten uppsagd. Frågan är ju när Martin har tänk komma hit och hämta sin post, För han måste oxå skriva under. Tror han undviker mig ;) Skrotbilen du har på mammas gård ska bort inom tre veckor, annars fraktar hon bort den på eget bevåg och du får stå för kostnaderna ;)
Linus ligger i soffan och ser grymt kramgo ut. Måste springa dit och få en puss ! Kär och galen , Ja ni vet! Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0