Food

Nu har jag fått hit alla kläder, bokhyllan och soffbord. Och massa annat plock. Så det börjar synas att jag flyttar från lägenheten nu iaf :) Har precis eldat upp massa skräp, minst sex sopsäckar. Hur skönt som hellst att bli av med det ;) hehe. Nu ska vi äta lite mat. Blir pastarullar fyllda med köttfärssås, ost och chili paprika creme fraiche. Smarigt ! I morrn tar jag bussen ner till stan, ska kolla när det går någon bara. Ska till hudkliniken klockan ett, sen möte homemaid klockan tre, måste springa på försäkringskassan, handla tills fredagens grillning plus hitta present åt Linus. Så ja fullt upp i morrn.
Hoppas alla får en mysig onsdagskväll. Det ska jag ha !
Just de, den 27 maj åker tandställningen ur. Yees :) Tandläkaren sa att det tog ungefär en och en halv timme. Kostar 1900 i timme, Yej. men vafan, är glad att slippa skiten nu.
Pussselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0