Finns här

Jag försöker finnas till för er. Och mitt hjärta svider när jag tänker på vad ni fått stått ut med sen ni föddes. Jag försöker vara mamma, pappa, syster och framför allt vän. Nån som ni kan vända er till i vått och torrt.
Vissa människor borde inte ha barn. Så enkelt är det. Och det gör ont i mig att det finns fler kvar som bryts ner.
Men kom ihåg, I mina ögon är ni värd allt guld i världen. Och jag kommer alltid stå vid eran sida.
Satt över pengar nu Gumman, så du kan fylla på busskortet och komma. Kom till mig så ska jag försöka att pussa och krama bort problemen. Vi kan prata hela natten. Jag älskar dig  !
Ring när som hellst. Mitt i natten, Jag svarar och försöker förstå och hjälpa.
Ni är inte ensamma ! Och ni kommer bli starka, stolta tjejer. Och erövra världen om det är de ni vill. För inget är omöjligt. Vackrare tjejer får man leta länge efter ! JAG ÄR STOLT ÖVER ER!

All kärlek från eran Nikolina


Kommentarer
Postat av: Anna maria larsson

Tack hjärtat för att du finns för mig och framför allt att du tror på mig!, Du behöver inte vara mamma eller pappa, du behöver bara vara min vän vilket du är bäst på, tack för att du lyssnar och finns när jag som mest behöver dig<3 ÄLSKAR DIG! Vi ses i morgon! <3

2010-04-08 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0