4 september 2011

Hujaligen, jag har seriöst sovit över 16 timmar och jag åker fortfarande båt.
Suck, vilken jävla sjögång jag har i kroppen än.
Om jag har haft kul?
Så innihelvete kul.
Så jävla trevliga och roliga folk, nästan hela bunten. Så jag kan verkligen rekommendera er att ta en sån här kryssning :)
Ska gå igenom dag för dag med er. Och har massvis med bilder att visa. :)
Men först måste jag stoppa i mig lite mat och så.

Tack som fan Bea, Madde och Louise. Jag har haft så underbart kul med er brudar !

Vi hörs lite senare, jag måste vakna till liv. Min kropp har verkligen sagt upp sig efter en helg med högst fem timmars sömn varje natt, massa alkohol och typ inge mat.
Puss puss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0