Urrrrrk

Sitter och glor på Big Brother. Dagens höjdpunkt.
Har städat lägenheten. Har varit med Tobias på akuten och skrapat hans öga.
Eller snarare så tog doktorn fram en borr.
Usch, ögon är så äckliga.
Känner mig totalt jävla matt. Har så jävla många frågot i huvudet.
Och svar kommer jag aldrig få. Frågan är om man ska palla leva med det.
Ovisshet. Usch bara ordet får mig att må illa.
Men har man omgivits med så mkt lögner som jag har gjort i mitt liv så orkar man fan inge mer.
Lita aldrig på en annan människa om du inte kan falla tillbaka på dig själv när det går åt helvete.
Inse att ingen jävel är perfekt , och fråga dig själv om du kan leva med andras olikheter.
Ja se där, lite vishet på kvällskvisten.
Nu ska jag kolla klart på BB, sen en lång jävla härlig dusch .

Hej då !


Tack gud för all tid jag får med min mamma.
Varenda minut till betyder allt. Hoppas kärringen håller i länge till.
Helt ofattbart att du snart ska försvinna ur mitt liv.
Älskar dig mamma ! Världens bästa <3



Kommentarer
Postat av: marit

Nu sitter jag och din mamma och grinar :)

2011-05-06 @ 11:20:57
Postat av: Nikolina

Haha, Sötnosar <3

2011-05-06 @ 12:29:31
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: marlene

styrkekramar! <3

2011-05-06 @ 12:43:01
Postat av: Nikolina

Massa sådana behövs <3

2011-05-06 @ 19:22:31
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Dan

pusss på mina extra mammmor <3

2011-05-09 @ 23:55:43
Postat av: Nikolina

Puss puss ;)

2011-05-10 @ 00:16:02
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0