Vilken dag

Huja vilken dag det blev :)
Slösat pengar som vanligt. Ni får se vad jag köpt när jag kommer hem.
Halv fem möte med Eva, nyttigt och bra ! Ska kolla upp vad det finns för sådana i Falun !
Sen Toni & Guy. Ska maila henne en bild när jag är lockig så får vi se.
Vet inte riktigt om jag vill göra det ens, man skulle gå catwalk och allt. haha
Snacka om att man fick känna sig ut tittad. Shit ni brudar som är i modellbranschen, hur orkar ni?
Allt bara om en dum yta, som inte betyder något alls.
Men det var en upplevelse att titta på tjejers ansikte när de bara sa nej tack.
Gud alltså. haha. Stackars satar som håller på med sånt hela dagarna :)
Sen kom vi precis hem, har varit och solat. Så nu får man känna sig fräschare :)
Nu ska vi äta bajsgröt sen mysa bara, blir tidigt i säng eftersom jag ska iväg med tåget halv tio.
Ni ska få se massa nostalgibilder i morrn. Så jävla fult ! :)

Puss Puss Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0