Stockholm

HAHA, Ni kan aldrig gissa vilka som köpte badtunnan. Tro på fan så kommer vi där med vårat patrask och inser att självaste polishögskolan ska köpa den. Haha. Trodde fan det var dolda kameran alltså.
Men det gick ju bra iaf. Borde ha varit en fet böter på oss ^^,
Har haft två underbara dagar i Stockholm.
Bio, god mat, shopping och underbart umgänge. Blir inte så mkt bättre :)
Fick en rolig ego boost i dag oxå, en kvinna stannade mig och undrade om jag ville vara hårmodell.
Så om det funkar med skolan så ska det hinnas med en casting till detta :) Kul kul.
Visar shoppingen i morrn. Nu ska jag bara njuta av att vara hemma.
Borta bra, men hemma bäst.
Jag älskar dig Tobias, du är så jävla underbar ♥

På skvaller fronten sågs Johan Palm utanför centralstationen med en snygg emo brud. Att den killen kan vara en dag över 14 år är helt befängt i mina ögon. De satt där och smygrökte iaf. Vem använder cigaretthållare nuförtiden? haha.
Martin Lidberg sågs med munnen från öra till öra kliva ut från bion på hötorget. Vem skulle inte le med en snygg blondin i famnen ?
Sist men inte minst, efter som detta är en blogg, Så sågs Gaybloggaren Amir på ett kafé i Liljeholmen.
Sällskap hade han av en sunkig brud och sin fula hund.
Enligt bloggen skulle han börja ett sundare liv, Men han såg  tjockare ut än någonsin ^^,


BILDBOMB






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0