Semla

Nu har jag tryckt i mig en semla så jag mår illa. Jag hade tillochmed köpt fel, så det var fucking vaniljsås i den.
Urk, alltså så var den äcklig och jag åt den ändå. Dessa problem man har. HAHA
Just nu sitter jag och funderar på en bröstoperation. Har länge länge velat gjort mina större.
Inte överdrivet, men iaf en C kupa. Frågan är om man ska kasta 30 - 40 tusen på detta ?
Är ju faktiskt mkt pengar. Men jag vill så gärna.
Vad tycker ni ? :)
Saken är den att jag skulle behöva både ny dator och mobil. Men sitter heldre med gammal eletronik och nya stora tuttar ^^,
Nu måste jag klä på mig. Snutt kommer snart tillbaka med sin vän , och jag sitter här ful som stryck nyduschad i morgonrocken. haha. Som vanligt :)

Puss Puss Puss


Kommentarer
Postat av: .

Du är ju fin som du är redan tycker du ska vara nöjd . bröst betyder ju inte allt. visst känner du att du verkligen vill ha de så då ska du ju ha det men inte så de blir såhär överdrivet. jag menar du har ju en kille som tycker om dig precis som du är :) men känner du att du vill ha de så då ska du ju göra det , fast ja tycker du redan är fin som du är :)) måste säga att det är en riktigt bra blogg :) ha det bra :)

2011-03-09 @ 20:30:00
Postat av: Tupac

Du borde definitivt förstora brösten. Gör ud det, har du chans att få en porroll.

2011-03-09 @ 20:41:08
Postat av: maggan

25-30 tror jag de kostar här i falun....

2011-03-09 @ 21:27:13
Postat av: Anonym

Att du ens orkar tänka på det, just nu. Red ut allt skit du stält till med först. Vi skiter väl i dina jävla bröst. Ta o red ut ditt liv först. Tror du att du kan jömma dig bakom nå jävla bröst. Detta trodde jag inte om dig. Ville bilda min egen upp fattning om dig, o inte lyssna på andra.Men just nu är du bara för mycket.

2011-03-09 @ 23:03:12
Postat av: Nikolina

Gud va upprörda ni blir. haha !

2011-03-09 @ 23:47:04
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: ssandra

nejj gumman . du är fin som du är , <33 tänk inte ens på de <3 älskar dig /bff

2011-03-10 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0