runk

Nej fy, just nu känns allt bajs.
Har inte träffat min gubbe på hela dagen, och när vi väl ses så ska han åka och träna.
Jag saknar att vara hög och inte tänka på nått.
Jag saknar att känna mig skit snygg.
Jag saknar all uppmärksamhet.
Nu ska jag helt plötsligt bli stark i mig själv utan sprit eller knark.
Känner mig otroligt misslyckad i dag, och jag hatar denna känsla.
Jag känner mig tråkig och sur.
Uscha.
Dags att försöka njuta av lite ensam tid istället.
Jag älskar ju ensam tid, men idag vill jag inte vara själv alls.
Jag vill ha nån som klappar mig på huvudet och säger att det ordnar sig.
Men så funkar inte detta liv. Jag måste må bra själv. Och fan vilken lång väg det är kvar.
Det slår mig så jävla hårt. Onsdagar som varit en glädjens dag, en falsk glädje.
Åtminstonde någon slags glädje...
Skjut mig !


Kommentarer
Postat av: Anna

Men du är ju jättefin ju!! Denna tid kommer bli tuff men de kommer bli sååå mycke bättre sen när du väl fixat det.. Kämpa på tjejen!

2011-03-16 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0