Muppunge

Nu har jag iaf snart plöjt igenom tvättberget. Ska bara vänta på att skiten torkar.
NiceBajs.
Gruvar mig inför i morrn som fan. Ska på möte klockan elva.
Och jag har ingen som helst aning om vad som väntar mig.
Läskigt. Men ändå bra. Jag kan inte förklara heller.
Det ända jag vet är att jag vill vara lycklig utan sprit eller droger.
Jag vill vara stolt över mig själv och mitt utseende. Jag vill ha bra självkänsla.
Självförtroende har jag, jag vet att jag är snyggare än de flesta.
Men självkänslan saknar jag totalt. Jag är livrädd för att göra fel.
Alltså en stark, stolt och snygg Nikolina. Den Nikolina har aldrig funnits.
Gruvar mig oxå för att börja skolan på måndag. Ska bli skönt.
Jag hoppas bara att jag känner att detta fixar jag. Är livrädd att jag inte ska palla med.
Men men, only time can tell.
Nu skall jag vara dryg på min pojkvän. Den idioten har införskaffat sig wow. Och det retar mig som fan.
Haha, jag avskyr dataspel.
Men kanske jag kan få ha han hemma lite mer, det är bra.
Han är skitnoga med sina vänner och intressen, jag vill slita tag i han och säga stanna hemma för fan.
Men egentligen finns det inget sexigare än just det han gör.
Han gör mig galen :)
Vrångare person går inte att hitta, och jag älskar han mer för varje dag ! ♥





Kommentarer
Postat av: Madde

Verkar som du har träffat en bra kille nu nikolina, bra där ! :D

2011-03-17 @ 19:38:41
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0