Ingen bror

Det blir inge påhälsning alls i dag som det ser ut.
Hänger på snutt på roadtrip och hämtar hans badtunna.
Det ska jag roa mig med i dag, så ja det blir ingen mer uppdatering i dag om vi kommer iväg.
Ska till åre, så det tar sin lilla tid. haha.
Inte mig imot. Bara jag har annat att tänka på så är jag nöjd.
Vill egentligen bara sova, men jag har fått klara regler på att det får man inte göra.
För när man sover så bearbetar man ingenting. Vilket låter logiskt.
Men så trött som jag varit dessa dagar har jag aldrig varit i hela mitt liv.
Hela kroppen är kaos.
Men jag känner att jag lever iaf, och alla undantryckta känslor och funderingar kommer fram.
Vilket visar sig i tårar, skratt och svordomar.
Kan inte vara lätt att umgås med mig just nu ^^


Upp och ner

Kommentarer
Postat av: Heidi

Klart du kan sova bara du inte gör det JÄMT kroppen bearbetar massor när man sover!! När jag höll på med mitt va det ett sätt att klara av att vara i mig själv och mina känslor utan att balla ur igen!!

2011-03-11 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0