Igenom

Igenom allt detta så har jag glömt bort mig själv och min kropp.
Och jag har hanterat min ångest på de mest sjuka sätt.
Jag har ett självdestruktivt beteende. Och jag hoppas jag får hjälp att komma bort från det!

Detta skäms jag så otroligt mkt över. Och jag är livrädd för att visa er detta.
Men i mitt nya liv så gör jag allt jag är rädd för.
Så här har ni sanningen !
Ni är fria att dömma mig här och nu.
Men detta är nödvändigt för mig, jag orkar inte gömma mina problem längre !
Nu har jag suttit med detta uppe i sen i morse, det är otroligt svårt att trycka på publicera knappen.
Det känns som jag kommer ångra mig direkt.
Min största hemlighet, den jag har så otroligt många bra bortförklaringar på.
Jag måste göra detta.
Så att jag inte kan fortsätta. Om ni vet om det så blir det omöjligt för mig att fortsätta!
Jag har hållt på med detta i perioder sen jag var 14 år ungefär.
Och det har varit mitt sätt att fly från verkligenheten en stund.
Så ni kan förstå hur jävla bra jag har varit på att ljuga !


Kommentarer
Postat av: Maria

Tänk alla du sårat med dina lögner. Könner dig sen lång tid tillbaks, så jag vet allt du hållt på med. Du är ju bra på att ljuga, men det är ju typiskt missbrukare,men jag kan inte tycka synd om dig.jag tycker synd om alla du har sårat. Hoppas att du kan stå upp för det o be dem om förlåtelse. Sök hjälp!!!!

2011-03-07 @ 15:24:56
Postat av: Nina

Jag kommer läsa din blogg varje dag och hålla tummarna för dig. Även fast jag inte känner dig, så gör det ont i mig att se bilderna. Du verkar vara en bra tjej så jag hoppas verkligen att du klarar detta, för du är värd mer än såhär. Varma kramar till dig

2011-03-07 @ 16:08:08
Postat av: Lina

Bra och modigt av dig att våga berätta och framförallt skriva om det i din blogg. Det är ett stort första steg. Jag har väldigt mycket erfarenhet kring självskadebeteende (bland annat) och vet många bra personer du kan vända dig till för hjälp, om du vill. (I Falun givetvis.) Jag har namn, telefonnummer och adresser att ge dig om du vill. Maila om du känner för det.

Lycka till, kram.

2011-03-07 @ 17:23:29
Postat av: sandra

älskar dig bff glöm aldrig de <3 , jag finns alltid vid din sida nikko , vad som än händer <33/ din sandra <3

2011-03-07 @ 20:28:36
Postat av: Jenny Penny

SLUTA UPP ME DET DÄR OMEDELBART!!!!!!!

.. men jag tycker inte synd om dig, jag >>tycker om dig<< för den du är!

Snälla, läs böckerna jag tipsade dig om. Jag har kommit till så mycket bättre självinsikt sen jag började läsa dem..

Vill att du ska må bra! Snuttan <3

2011-03-07 @ 21:05:42
Postat av: L

Vill bara säga att det är så jävla bra av dig. Att visa, att våga. Inspireras av dig och hoppas även att jag en dag, när jag är redo, kan ta tag i det jag fortfarande trycker ner och inte sörjer.

Har alltid haft svårt att förstå dig, aldrig kommit dig nära som vän, och vetat att du inte gillat mig. Vi har väl helt enkelt inte funkat. Men bara så du vet dömmer jag dig inte. Jag önskar dig fan all lycka i att få ett lyckligt liv nu!

2011-04-01 @ 22:58:30
Postat av: Nikolina

Tack så mkt, men när du skriver att jag inte gillat dig så blir jag verkligen fundersam på vem du är.

Jag kan säga dig som så, att det är inte många människor i denna värld som jag inte gillar. Så du får gärna skriva vem du är !

2011-04-02 @ 10:44:48
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0