Haha, Godmorgon


Hur mår ni i dag?
Jag har sovit som en gris till tolv, så underbart.
Blev sent i natt, jag och snutt fastnade framför en serie, sen var vi ju tvungna att se nya avsnittet på Big Brother!
Så skönt att slippa vara bakfull, hoppas att ni som var ut i går hade kul :)
Idag ska jag som sagt se till att allt inför skolan är klart, sen ska jag köpa avmaskning till min katt igen.
Insåg igår att det fan inte hjälpt det förra dosen jag gav han.
Ska prova med tablett nu så man är säker han får i sig allt !
Min älskade fina kisse ska inte behöva ha mask som kryper i hela röven, fy fan så hemskt !
Men först powerking och bloggar som vanligt ! :) ♥

Ett tips till avundsjuka fruntimmer, jag blir så full i skratt att det ni har otalt med min pojkvän måste dyka upp som en kommentar på min blogg. Förlåt, men han valde mig. Det är ju inte mitt fel hördu ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0