Gaaaaaaaaaaaaaaaah

Blir galen på mina tankar just nu, och känner att jag måste skriva ut de.
Jag kommer på så sjukt mkt anledningar till varför jag ska få ta mig en sup så det är inte sant.
Nummer ett är för att fira att det går bra, att jag känner mig bättre nu så att en grogg gör inget.
Nummer två är att jag inte var tillräckligt full sist, fast jag tillochmed spydde.
Men jag lärde mig något på mötet i Stockholm, och det är att tänka på vad som händer.
Inte bara att det är skönt att bli full, utan vad det leder till.
Jag kommer inte nöja mig med alkohol, det leder till droger. Och det leder till ångest och mitt självdestruktiva beteende kommer tillbaka, vilket leder till ännu en tur till polisen eller sjukstugan.
Det leder till att jag börjar gå ut hela tiden igen, och det leder till att jag förlorar min pojkvän och tillslut min familj. Det leder så småningom till döden.
Det är inte känslorna man dör av det är spriten och drogerna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0