Dagens shopping

Kvällen har spenderats med en revansch på Sverige spelet. Och ja vinsten gick till Justin, men det var bra jämt :)
Tänkte visa er min shopping för idag, sen blir det nog fan sängen. Borde stoppa i mig nån föda först.
Har bara ätit frukost idag, fan jag som skulle ha rutiner. Men fullt upp har jag haft, och det är bra.
Tänka på annat iaf :)
Hoppas ni haft en underbar torsdag ♥


Ni får ursäkta den skitiga spegeln, Men iaf en baströja. 60 kronor.

Hood, 150 spänn. Köpte en svart oxå. Perfekt att bara dra på sig med ett par leggings.


Och mina nya favvo t-shirtar. 400 spänn styck bubbelroom.
Matchar med svart eller vitt linne under. Apsnygga. Älskar dem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0