trött på detta

Är så jävla trött på erat skitsnack. Ni tror ni känner mig för ni läser min blogg. Få se, jag lägger upp tre inlägg om dagen ungefär. Tror ni seriöst att det inte händer något mer i mitt liv? Jag gör och tänker jävligt mkt som inte kommer upp på denna blogg. Ni tjatar om nå jävla bilder, Skärsår på armarna, nakenbilder. Så jävla mkt bullshit ska ni veta. Ni vet fan ingenting om mitt liv om ni dömmer mig från denna blogg. Vuxna människor sitter och läser och snackar skit om mig efteråt. Herregud säger jag bara. Ni tycker jag ska sluta blogga. Men det kan ni fet glömma. Här är min blogg. Jag skriver och lägger upp vilka jävla bilder jag vill. Och om det inte passar er så sluta läs bara för fan. Massa folk som jag inte ens vill att ska läsa gör det. Och har ni hittat hit, så måste ni ju få läsa. Men om det stör er så förbannat mkt så sluta läs. Läs mina ord, ta till er de eller skit i det . Men gå fan inte runt om snacka om skiten senare. Reflektera över era egna liv först. Ni sitter framför en data och är så jävla coola. Ni vågar skriva kommentarer. Men inte fan säger ni något åt mig sen när vi ses. Då ska allt vara som vanligt. Jävla skvaller kärringar och gubbar. Vill ni yppa något om mitt liv, så gör det till mig. Inte till min mamma, vänner eller pojkvän. Jag är en stor flicka, jag kan prata för mig själv.
Hur ska vi någonsin kunna få en relation till varandra när ni sitter och läser här och snackar om det bakom min rygg? Så jävla lätt bli ni inte av med mig, hur mkt ni än hatar det jag skriver eller bilderna jag lägger upp.
Dags att bevisa att ni är vuxna människor och ta upp skiten med mig.
Alla familjer kan inte vara likadana, alla snackar inte om allt som vi i min familj gör.
Men nått slags mellanläge måste infinna sig. Innan jag själv tar upp detta snack, Och då kommer bara allt bli så jävla mkt värre.
Så ni som tycker jag ska sluta blogga, ni kan dra åt helvete !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0