John blund

John blund, vart är du?
Gick så fint och la oss runt tolv snåret. Snutt snarkade så gott.
Och mina tårar bara rinner. Så slutade med att jag väckte snutt och nu sitter vi här igen.
Håller på och laddar ner en film och ska bädda ner oss i soffan och se om jag kan somna.
Jag är orolig för mamma. Hon ringde vid tio och berättade att hon skulle åka in till sjukhuset.
Vilket bara är bra, så de kan kolla varför hon mår som hon gör just nu.
Men allt blir så verkligt, Hennes sjukdom kommer så nära mig att jag nästan kvävs.
Mitt hjärta gör bokstavligt talat ont och jag kan inte andas.
Jag älskar dig Mamma !



Tack för att du finns Michael, jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Johnny

Jadu min vän jag lider med er. Skickar en riktigt stor kram till dig och familjen. Hälsa din mor från mig. Kram

2011-01-10 @ 04:42:36
URL: http://poro.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Tack så mkt Johnny :)

2011-01-10 @ 14:44:58
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0