Hiss och diss

* Serier, Finns så himla mkt bra serier. Perfekt i vinter mörktet och kylan. The walking dead, Sons of anarchy, Dexter, Californication är grymma!



* Övernaturligt, Önskar man inte trodde på sånt. Men jag gör det. Och att saker och ting flyttas här i lägenheten gör mig otroligt rädd ! Sluta!

* Städning, Diska, tvätta, städa. Det är sådant man har thailändskor till ! Ge mig en :)

* Pengar
Alltför många människor gör av med pengar, som de inte förtjänat, på att köpa saker, som de inte vill ha, för att imponera på människor, som de inte tycker om.
Alla måste ha pengar, alla vill ha pengar. Och pengar gör dig inte lycklig, men lyckligare än om du var utan!
Så jag vinner gärna några sådär tio miljoner. Tack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0