Hiss och diss

* Min pojkvän, here we go again tänker ni nu. Men fan vilken omtänksam snubbe jag har alltså. Hade han väckt mig mitt i natten hade han antagligen fått en smäll. Min pojkvän går gärna upp igen, gör mackor åt mig, lägger sig bredvid mig i soffan och säger, Jag ligger vaken tills du somnat älskling.
Usch va jag älskar dig Michael !

* Breaking bad, Ny härlig serie som jag fastnat för. Tips !



* Omställt dygn. Så fruktansvärt irriterande att man inte kan somna innan fem.
Sen tänker man kliva upp tidigt iaf, Jo tjena vaknar halv tre helt död.
Har lust att röka lite hasch så man kan sova iaf.

* Avbetalning, Jag vill ha en ny telefon. Men pucko jag har tagit min gamla på avbetalning. Varför gör man så? Den hinner ju bli skit gammal innan man ens betalat halva.
Öj, jag som vill ha en Iphone 4 .

* Bombmöterna , Bombfolket verkar ha möten på kupolen. Nere vid ingången sitter de minst tio stycken.
Varför pratar alla utlänningar så jävla högt på sitt språk? De skriker alltid till varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0