Copy cat

Man ska inte kopiera andras inlägg. Men min bror har mer läsare än mig ändå.
Så med en länk HÄR så borde jag kunna sno den.
Det var så träffsäkert. Och jag syftar mest på en person, har fått mig en personlig stalker. Ja inte i verkliga livet, där är personen för feg , men här på bloggen. I stort sätt varenda inlägg kommenterar denna Sibbhultare och inget är logiskt överhuvudtaget !

-Jag som varit i ”datorvärlden” ett längre tag ska härmed förklara ett begrepp för er. Det finns nämligen ett namn på att dyka upp på forum eller kommentarstrådar och fälla en massa dumma kommentarer. Det kallas för att trolla. Att vara ett forum-troll. Det är precis vad ni är.

Enligt wikipedia : ”Internettroll, eller bara troll, (anspelning på engelskans trolling, både i betydelsen dragroddfiske och de troll i nordisk folklore som utför hyss) är Internetslang för användare som skriver ett stort antal provokativa, märkliga, ickerelevanta eller oseriösa diskussionsinlägg på Internetforum (ursprungligen på Usenet). Övriga användare uppfattar ofta att trollen har huvudsyfte att reta upp dem, och att trollen mestadels är ointresserade av fakta eller att föra en egentlig dialog. Trollen ses ofta delta i ett otal diskussioner samtidigt och föder ilska, vanmakt och skadar sinnesstämningen hos övriga användare som hugger på de krokar de lägger ut. Om trollen inte ignoreras eller blockeras kan de ibland lyckas ta död på forum.”


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej lilla gumman. Jag kommenterar inte i stort sätt alla dina inlägg. Bara när jag tycker att du skriver en massa strunt :)

2011-01-24 @ 12:57:29
Postat av: Nikolina

Haha, Nej men hittade du hit igen Sibbhult? Ett helt inlägg tillägnat min stalker :) Undra hur många gånger du har skrivit nu att du ska sluta läsa och kommentera ? haha

2011-01-24 @ 13:19:37
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har aldrig skrivit att jag skulle sluta läsa. Sa bara att jag inte orkar och sitta och svara på dina svar.

Dessutom gillar jag att läsa din blogg. Man får ett gott skratt när man läser dina patetiska inlägg :P det förgyller min dag ! :D

2011-01-24 @ 15:03:40
Postat av: Nikolina

Haha, Va kul att du gillar den. Men det är ju klart, annars hade du inte varit min stalker ! :)

2011-01-24 @ 15:39:43
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Adam

Det måste vara skönt att sitta i mörkret där hemma, framför datorn, och läsa blogg efter blogg efter blogg som ett intranätets penntroll, utan namn, och skriva att andra människor är patetiska. Att säga att andras blogginlägg och berättelser om deras liv är vad som förgyller din dag, då måste jag nog säga att du fångar själva essensen av att vara patetisk.

2011-01-25 @ 11:47:18
Postat av: Nikolina

Word !

2011-01-25 @ 12:10:26
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0