Videoinlägg 5


Kommentarer
Postat av: therese

haha :D det är inte så ofta jag tittar in här men de händer, dett klipp tyckte jag var hur kul som helst. har du tänkt på hur mycket du smackar? tänk på de och lyssna på det igen så e de ganska kul :D ha de gött

2011-02-01 @ 16:13:39
Postat av: Nikolina

HAHAHAHAHA, Jag dööööör. Visste inte att jag smackade så mkt. Herregud. ! ^^,

2011-02-01 @ 17:00:51
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: lina

Din blogg har nästan bara börjat handla om att folk kommenterar så mycket dåligt hit och dit, tråkigt måste jag säga jag gillade din blogg mycket bättre innan det! Vafan skit i dom som gör det och låt dem hålla på, dom lever på att du lägger ner energi på att svara och uppmärksamma dom.

2011-02-01 @ 17:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0