Spagetti

Hej hopp. Har sovit tre timmar på soffan.
Haha , Alltså alla inlägg är precis likadana.
Jag sover och tycker synd om mig själv.
Suck. Vet ni vad  ?
I morrn ska jag må bra. Då ska jag och Bea på stan och fixa inför kryssningen och sooola :)
Min kamera är mottagen på verkstaden men inte påbörjad. Vilket betyder att den inte hinner bli klar.
Jävla skit. Så undra hur jag ska göra . Har ju en till men den kan man inte lita på, blixten är helt fuckad.
aja, det ordnar sig. Jag menar , klart ni fina ska få se massa bilder på allt tok som kommer hända.
Taggad ! Har en känsla av att det kommer bli helt galet ;)

Nä nu ska jag käka upp min mat. Spagetti och köttfärssås.
Har faktiskt orkat laga mat idag, diskat och vikt tvätt. Så det går framåt ;)

Pösssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0