30 augusti 2011

Heeeeeeeeeej :)
Nog fan mår jag bättre idag allt. Wiho.
Har sovit hela natten, så skööönt.
Men okej, hostan och snoret är kvar.
Men skitsamma :)
Idag ska jag på stan med Bea, vi ska fixa inför kryssningen och sooola :)
Jag är så jävla taggad, länge sen jag såg framemot nått så här mkt .:)
Gaaaaalet :)
Vi hörs lite senare, ska ta och göra mig i ordning.
Oh just de, igår så hörde jag och Diva ett ljud.
Vet ni vad hunden gör ? Gömmer sig under sängen.
haha. Fan vilken bra vakthund jag har.
De som snackar om att rottweiler är arga hundar vet ju ingenting.
Så harmonisk hund som jag har, har jag aldrig mött innan !
Tillochmed grannen sa det igår, att min hund såg harmonisk ut ^^

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0