27 augusti 2011

hujaligen, snorig som ett as, ont i bihålorna och öronen, halsen värker och jag har en trevlig feber.
Uscha. Men det gick bra igår ändå. Jag hade faktiskt väldigt kul.
Jag , Erika och Madde skrattade mest hela tiden :)
Dock var det lite folk, men idag väntas det mer.
Så jag tycker ni ska ta er en tur ut till Skog. Mittemellan Falun och borlänge efter gamla vägen.
I P floyd ladan. Kom och säg hej och drick en öl för 10 spänn :)
Ni som gillar att dansa måste iaf komma, det var faktiskt grym musik och laser på dansgolvet :)
Nu ska jag stoppa i mig frukost , sen blir det soffhäng resten av dagen.
Måste se till att orka med i kväll :)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0