Tatuering

Tänkte visa er alla mina tatueringar, det var några som ville se :)
Och jag visar gärna, eftersom jag älskar alla mina tatueringar :)

Nummer ett gjorde jag när jag var 14 år i Mora.
Jag fick inte pierca mig för mamma, men jag fick tatuera mig. Inte det bästa för en 14 åring tjej.
Men denna är liten och kan lätt täckas över den dagen jag vill ha en ryggtavla. Sitter på skuldran.
En av mina bästa vänner har målat den, så jag kommer nog låta den sitta kvar ♥



Nummer två var en djävul som satt på höger armen, jag var runt 15 år när jag gjorde den i Mora.
Och här har jag gjort en cover up. Kände inte att jag kunde stå för den.
Bästa Andreas har tatuerat mig !



Denna sitter på underarmen, Andreas har gjort den !



Sen mina stjärnor som oxå Andreas gjort.
De första stjärnorna är smalare, och jag låter de vara så tills jag har klämt ur mig de barnen jag ska ha.
Då kan jag lätt fylla i de om de spricker !



Och nu på torsdag blir det underarmen som ska få en omgång :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0