Sorry fina

Förlåt för kass uppdatering dessa dagar. Men ärligt så finner jag ingen inspiration när jag inte får se min statistik.
Tänk att nått så litet får mig att inte ens vilja uppdatera. haha
Igår köpte jag tv4 premium, kunde inte låta bli.
Så kollade på alla avsnitt jag är med i från Sveriges värsta bilförare.
Det var kul att se skiten igen, men nu vill jag bara glömma det xD
Annars är allt bra , allt löser sig alltid.
Jag är ganska förvirrad nuförtiden.
Men det jag är helt säker på är att jag älskar min Tobias så jävla mkt och skulle göra allt för han!

Hörni brudar, elitloppet då? Vi måste bestämma lite.
Vafan, det blir ju sjätte året. Det får inte missas !


Puss Puss Puss


Jag älskar min tatuering. Och längtar redan tills jag får göra mer :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

VARFÖR ska du alltid dra in magen på korten? Det ser helt SJUKT ut! Du är lika fin fast du inte drar in magen!!

2011-04-10 @ 11:12:40
Postat av: Nikolina

Haha, Jag har inte ätit sen igår lunch. Så magen ser ut sådär ;) Magen är ju alltid minst innan man ätit, sen sväller tarmarna upp ^^

2011-04-10 @ 12:12:15
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anna

När var du med i sveriges värsta då?

2011-04-10 @ 14:28:09
Postat av: Nikolina

Jag var med i säsong tre ^^,

2011-04-10 @ 14:55:34
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0