Skitig

Idag kan jag stoltsera med att jag fått lite färg, men det ser mest ut som att jag är skitig. haha
Jaha, Vad har ni hållt på med idag då undrar ni?
Jo vi har ätit frukost i solen utanför bowlingen, vi har spelat trädgårdsyatzy, vi har suttit ute på pizzerian och snackat bajs och tryckt i oss pizza.
Jag har solat på balkongen, jag har fått snabb visit av Marit och Mila.
Vi har varit ut till Sågmyra och slösat lite pengar.
Jag köpte mjukisar och en as schysst rosa tröja.
Nu har vi har införskaffat massa godis som ska förtäras till Big Brother som börjar strax.
Helt enkelt en jävla bra dag med jävla bra vänner !


MUMS, Du är så jävla fin ♥


HAHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0