Respekt.

Oh jag blir så jävla trött när mitt förflutna förföljer mig.
Har folk ingen som helst respekt i kroppen eller ?
Klart som fan jag har gjort korkade saker. Vem fan har inte gjort det ?
Det kallas att vara ung och dum.
Men att komma hit nu och gnugga det i ansiktet på mina kära är bara så himla onödigt.
Jag fattar inte hur ni orkar snacka om mig hela tiden.
Jag har inte varit världens bästa människa, men jag har inte varit världens sämsta heller.
Och jag har växt upp, jag har insett att jag har problem och tagit itu med dessa.
Så kan ni snälla bara låta mig och mina vara ?


Saken är den att jag har inga problem med det, jag vet att det bara grundar sig i avundsjuka.
Och jag kan bara önska att mina kära kan inse samma sak och inte bry sig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0