Pust

Hur skönt? Sitter nyduschad i ett nystädat hem och har avklarat all tvätt.
Det är grejer det. Hatar verkligen att leva i misär och mår som bäst när var sak ligger på sin plats. ;)
Vad har jag gjort idag då annars undrar ni?
Jo jag har varit barnvakt en kort stund. Vi har varit till Borlänge och letat bultar eller nå till nån av alla bilar, har ingen vidare koll. Har proppat i oss Burger king käk.
Ja typ så. Nu sitter vi och kollar på Big Brother . Love it.
I morrn ska jag med mamma på sjukan, sen fika med fina David :)
Så här trötta är mina djur. haha ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara hund :) så jäkla söt :) hon ser ut att trivas ;)

2011-05-02 @ 12:21:40
Postat av: Nikolina

Haha, Ja mina älsklingar :) Har så mkt kärlek att ge åt mina djur så du anar inte. De är mitt allt ! <3

2011-05-02 @ 15:42:55
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0