Morrn

Jag spenderade min lörsdagskväll med att storstäda. Lilla Nikolina håller på och blir stor.
Sen som vanligt får jag mig ett gott skratt när jag läser era puckade kommentarer.
En fördel är ju att läsa inlägget innan ni kommenterar. haha.
Puckoberta. Det luktar avundsjuka ända hit . ;)
Godmorgon förresten, har sovit hur skönt som hellst. Hade tydligen snarkat oxå.
Det är denna jäkla pollenallergi . Är man allergisk mot allt i luften så blir det så.
Inte konstigt man har lite huvudvärk. haha .

Händer i dag då mina fina ? :) ♥

Pössssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar inte varför du skriver att allt handlar om avundsjuka hela tiden, ivarjefall jag är då inte ett dugg avundsjuk på dig!! Varför skulle nån va avundsjuk på en som dig? Nejtack!.. haha!

2011-04-17 @ 13:04:55
Postat av: Nikolina

Ändå är du här och läser om mitt liv ;)

2011-04-17 @ 19:41:00
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja och? det har väl inget med avundsjuka att göra.. ha ha

2011-04-18 @ 07:23:45
Postat av: Nikolina

Nej men om du hyser sånt agg mot mig så är det väl bara onödigt att vara här och läsa ?

Antar att du inte kan låta bli, och det är ju otroligt roande xD Puss på dig

2011-04-18 @ 10:48:31
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

onödigt? Ne tycker jag inte! klart som fan jag kan låta bli, men det är så otroligt roande att läsa om en sån som dig! ha ha ha PUSS XD

2011-04-18 @ 11:10:33
Postat av: Nikolina

Jag är glad att du tycker om min blogg :) Tack för det gumman ! Ha en bra dag :)

2011-04-18 @ 11:52:56
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

varsågod ;) Desamma stumpan ;) ha ha

2011-04-18 @ 12:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0